Acasă Forums Nou-venit? Citeşte aici! Tutoriale MSTS Cum se creaza o garnitura pentru MSTS

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by alexandru alexandru 3 months, 2 weeks ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #2931
    alexandru
    alexandru
    Administrator

    Prezentare generala

    O garnitura poate fi formata din, locomotiva+vagoane, vagoane, rame-electrice sau automotoare. Pentru a crea o garnitura trebuie sa urmati pasii pe care o sa ii elaborez mai jos, astfel putand sa iti compui orice garnitura doresti.

    Odata ce ați creat o garnitura, o puteti gasi in lista cu trenuri disponibila cand selectati “Explore Route”, alegand locomotiva pe care ati pus-o la tractiune.

    Sa incepem:

    1. Faceti clic pe: Start | Programs | Microsoft Games | Train Simulator | Train Simulator Editors and Tools

    2. Se va incarca interfata editorului pe desktop

    3. Faceți clic pe “Activity Editor”.

    Cand editorul de activitati s-a incarcat complet, veti avea ecranul de pornire deschis in fata dumneavoastra, asa cum se arata mai jos.
    Faceti clic pe optiunea meniu: File | New

    4. Se va deschide o casuta de dialog, cu titul “Select Route” . Indiferent de ruta afisata, apasati “OK”

    5. Se va deschide o casuta de dialog, cu titul “Activity Display Name”. La denumirea activitatii “New”, doar apasati “OK”.

    6. Dupa apasarea “OK”, va fi prezentat un nou ecran, asa cum arata mai jos. In partea dreapta a ecranului, veti vedea o sectiune intitulata “Player” cu un camp gol intitulat “Service Player” si un buton “New” sub acesta.

    Faceți clic pe “NEW”

    7. Se va deschide o fereastra noua, intitulata “Service Editor” in stanga. Veti observa un camp gol etichetat “Consist” cu un buton “New” sub el.

    Faceți clic pe “NEW”

    Acum ne aflam pe ecranul principal al Consist Editor-ului.

    Sa analizam componenta Consist Editor-ului.

    1) Name – acesta este numele fisierului pe care il gasiti in folderul Consists din folderul MSTS \ TRAINS.
    2) Display Name – numele afisat atunci cand selectati garnitura pentru a te juca in “Explore Route” sau cand selectati garnitura
    atunci cand creati o activitate.
    3) Rolling stock types – exista 5 optiuni pentru aceasta categorie

    4) Name pentru materialul rulant – numele modelului, asa cum este definit in fisierul .ENG sau .WAG
    5) Braking system – Aceasta rubrica ne informeaza despre tipul de sistem de franare pe care il foloseste modelul selectat
    6) Coupler type – este posibil sa aveti mai multe tipuri de cuplare definite pentru un model dat ( NU PUTETI CUPLA MATERIALE CU CUPLE DIFERITE, DOAR DACA EXISTA UN MATERIAL CARE SA AIBA DEFINITE AMBELE CUPLE)
    7) “Unique Coupler Name” – unele cuple cu drawbar primesc un nume unic: daca este cazul, acesta apare in aceasta coloana.
    8) Delete from consist – faceti clic si trageti un model din coada in aceasta pictograma pentru a-l sterge din compunerea garnitura ta

    9) Rolling stock Preview – materialul rulant este previzualizat aici.
    10) Consist Preview – Garnitura dumneavoastra este afisata aici pe masura ce il construiti.
    11) Driveable loco symbol – Aici o sa vedeti locomotivele care se pot conduce si locomotive care pot fi folosite ca trenuri “AI”. Locomotiva AI nu va aparea in joc si nu poate fi selectata pentru a fi utilizata de jucator.

    !!! Creaza propria garnitura !!!

    Acum ca ati inteles interfata editorului, sa cream o garnitura.

    Continutul dumneavoastra are nevoie de un nume: veti numi totul de doua ori, odata pentru numele de fisier( vezi pct. 1), apoi din nou cu numele afisat care va aparea ori de cate ori selectati locomotiva pentru a juca in “Explore route” sau cand creati o activitate( vezi pct. 2).
    Aici puteti naviga in “Rolling Stock Types” pentru componenta garniturii. Facand dublu clic pe numele locomotivei, va pune locomotiva in fereastra inferioara, unde iti vei compune garnitura. Pentru a inversa directia unei locomotive sau vagon, faceți clic dreapta pe locomotiva sau vagonul pe care doriti sa il intoarceti, in fereastra inferioara

    Exemplu:

    Pentru a sterge o locomotiva sau un vagon din garnitura ta, faceti clic si tineti apasat pe vehiculul nedorit si trageti cursorul spre simbolul “Delete” care arata astfel

    Pe masura ce adaugati mai multe vagoane, acestea vor fi adaugate la garnitura de pe ecran. Puteti vedea aceste vagoane tragand bara de defilare spre stanga sau spre dreapta.
    Pentru a muta un vehicul in fata sau in spate, tineti apasat pe clic si trageti vehiculul spre stanga sau spre dreapta in functie de locul unde vreti sa il mutati. Va aparea o linie rosie verticala care indica locul unde va fi amplasat vehiculul. Cand dati drumul la clic, vagonul va aparea acolo unde l-ati plasat.

    Salveaza garnitura

    Apasati “Save and Exit”. Fereastra Consist Editor-ului se va inchide.
    Apasati “Cancel” pe fereastra Service Editor-ului, apoi apasa “Close” [X] pentru a iesi din MSTS Editors and Tools

    Simulare placuta cu noa ta garnitura creata!

    Tutorial tradus si adaptat de Alexandru dupa tutorialul de aici : http://msts.steam4me.net/tutorials/consists.html

    • This topic was modified 3 months, 2 weeks ago by alexandru alexandru.
    • This topic was modified 3 months, 2 weeks ago by alexandru alexandru.

Viewing 1 post (of 1 total)

The forum ‘Tutoriale MSTS’ is closed to new topics and replies.