Acasă Forums MSTS/ORTS. Content românesc Rute NEW "RUTA M900"

This topic contains 53 replies, has 14 voices, and was last updated by  Misu98 2 months, 1 week ago.

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 54 total)
  • Author
    Posts
  • #3799
    RazvanBug
    RazvanBug
    Membru

    Aa si am observat o mica chestie: GM-ul nu are cabina =))

    #3802

    Salutare. Vin si eu cu o mică, mică întrebare si cu ceea ce am observat. Rog sa nu se supere NIMENI pe mine ( membrii,administratorii , in special Mirel ) ! Aproape am terminat testul ( mai am TEST 4 ). Întrebarea mea este : se va mai lucra la această rută? Se va mai retușa ceva ? Ca aspect imi place, ceea ce am observat eu este că față de RUTA CFR si față de realitate, distanțele kilometrice sunt pe jumătate. Adică, daca in realitate si in RUTA CFR, de la București la Craiova sunt 150 km ( +/- 5km ), in M900 sunt 70-75 km, sau de la Caracal la Craiova in RUTA CFR si realitate sunt 54 km, in M900 sunt 27 km. Cam aceasta este observația si intrebarea ( cea de mai sus ). Inca o data : Rog sa nu se supere NIMENI !

    #3803
    alexandru
    alexandru
    Administrator

    Si eu te voi ruga la fel, sa nu te superi, dar ruta M900 are la baza ruta Timisoara, care este o ruta semireala. Din acesta cauza distantele sunt asa. Daca era o ruta reala, remarca ta era foarte corecta. Apreciez foarte mult totusi ca aveti idei si contribuiti cu cat puteti in aceasta comunitate.

    #3804

    Eu nu ma supăr ca nu am de ce. Voi sa nu va supărați ! Nu am avut intenția sa supăr pe cineva, doar am spus ceea ce am observat ! Mulțumesc mult ca m ai lămurit !

    #3805
    alexandru
    alexandru
    Administrator

    Pai si noi de ce sa ne suparam? Care ar fi motivul supararii?

    #3806

    Sincer… am crezut ca poate e deranjantă treaba asta din moment ce nimeni nu a mai zis-o

    #3807

    Asta am gândit eu

    #3808
    NF1-800
    NF1-800
    Administrator

    Ceea ce ai observat, ai observat bine. Ruta este foarte veche si autorul Iosif Virag a specificat in clar ca este vorba de o ruta semi-reala. Indata ce o ruta vine cu o astfel de eticheta, e clar ca te poti astepta la asezare geografica incorecta, amplasamentul liniilor incorect, configuratia statiilor incorecta, pana si lipsa reliefului din format .hgt in cazul acestei rute.
    Cu toate aceste deficiente ruta poate fi considerata acceptabila pentru vremea ei.
    Cea mai noua sau mai bine zis ultima ruta realizata de catre fosta comunitate train-sim.ro este Deva – Tg. Jiu care totusi inca nu reprezinta cu acuratete foarte buna sectia din realitate. Noua e mult spus deja, fiindca deja au trecut 6 ani de la lansare.
    In opinia mea, in prezent in aceasta comunitate, deficienta cea mai mare se afla la capitolul rute noi si cat mai apropiate de realitate macar ca asezare geografica, amplasament de linie si configuratia statiilor urmat apoi de fidelitatea mediului inconjurator din zona statiilor.
    In opinia mea, cele mai decente rute sunt Wallachia, Deva – Tg.Jiu si Oravita – Anina.
    E pacat ca ne limitam doar la atat…cand in ziua de astazi beneficiem de toate informatiile necesare pentru constructia unei rute noi/fresh si care poate respecta realitatea din anumite puncte de vedere.

    #3809
    Edy
    Edy
    Membru

    Ar fi minunat ca Deva -Tg Jiu sa ajunga in sud la Craiova si in vest la Arad iar ruta Walachia sa ajunga la Brasov in nord, Craiova vest si Constanta in est. Atunci am avea rute reale cu distante reale si am putea face si activitati complexe pornind de pe o ruta si continuand pe cealalta cu acelasi tren. Asta ca idee pentru viitor.
    Deva-Tg Jiu ramane un reper in ceea ce priveste cum se poate face o ruta superba!

    • This reply was modified 7 months, 1 week ago by Edy Edy.

    #3824

    TESTEZ RUTA M900

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 54 total)

You must be logged in to reply to this topic.