Acasă Forums MSTS/ORTS. Proiecte Atelier Activităţi Regio 5005 iarna Ruta Wallachia

This topic contains 32 replies, has 7 voices, and was last updated by  Higher5100KW 7 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 33 total)
  • Author

Higher5100KW
    Membru

Salut
    Asa cum probabil banuiti sunt destul de hotarat sau mai bine zis deja pus pe treaba spre a face o activitate pentru ruta Wallachia trenul pe care il veti avea in grija este cel din titlu 🙂
    Asadar intrebarea mea este
    Dupa ce finalizez treaba unde anume trebuie incarcat fisierul pentru a obtine link-ul din care voi o veti descarca ?
    In noaptea asta lucrez la ea iar in cel mai scurt timp dupa ce voi primi raspuns o veti avea
    De pe acum imi cer scuze pentru eventualele neconcordante pe care le va avea sunt incepator in ce priveste crearea de activitati dar incerc sa o fac cat voi putea de bine 🙂

Pentru unii calea ferata e un mod de transport
    Pentru altii un mod de viata

rares_balc84
    Membru

Direct din drive google

Higher5100KW
    Membru

Problema e ca intampin niste dificultati cand e vb sa fac traficul activitati fac tot posibilul sa I dau de cap si cand va fi in conditii optime o sa postez Deocamdata e cu ?

rares_balc84
    Membru

Ai Dreptate cu asta..

Higher5100KW
    Membru

Deci activitatea are o singura problema faptul ca apparent ii lipseste o trasa din ce vad asadar daca cineva e dispus sa facem o colaborare pentru a o scoate la capat mi ar face placere 🙂

Higher5100KW
    Membru

Intr.un final am reusit sa scot o asa zisa activitate desi cu mici inconveniente din pricina erorilor date de E&T si anume ca timpi nu sunt calculati cu toate astea ii aveti trecuti in briefing-ul activitati iar cea de a 2a problema daca ii putem spune asa este faptul ca va trebui sa circulati in modul manual de conducere ..Oricum banuiesc ca asta va face ca experienta sa fie una mai realista